سبد پر از ستاره وبلاگ

عشـــــــق و جنــــــــون

عـکسهای بی نظیر وجذاب

 

 

 یک سبد پر از ستاره با ماست 

 روی یک سفره احساس 

 که بین من و تو پیداست 

 قلب من سخت اسیر احساس 

 عشق تو 

 قطره اشکی است 

 که از گوشه چشمت پیداست 

 روح تو یک گل سرخ تنهاست 

 حس من 

 چون یک موج 

 در تب و تاب دریاست 

 دستم از دوری دستت تنهاست 

 چشم تو 

 رنگ قشنگی است 

 که در برگ درختان پیداست.  

 

تقدیم با عشق به عزیزدلم خوشمل خودمی هاااااااااااا 



نظرات شما عزیزان:

النا
ساعت15:45---5 بهمن 1390
سلام مینا جون من به روز ترین وبلاگ هیفا وهبی لینکت کردم منو با همین اسم لینک کن مسیییییییی
پاسخ:سلام النا جون میسی منم لینکت کردم


فاطمه
ساعت1:31---5 بهمن 1390
سلاااااااااااااااااااااااااااا م مینا جون وبت عالیه گلم لینکت میکنم خانومی تو هم منو لینک کن بهمم سر بزن گلمم پاسخ:سلام فاطمه گلی لینکت کردم عزیز

مریم-دختران آفتاب
ساعت8:27---26 دی 1390
مینای عزیزم
من هم لینکت کردم


ساغر
ساعت16:17---25 دی 1390
گاهی اوقات فکرکردن به بعضیها

ناخودآگاه لبخندی رابرلبانت می نشاند

دوست دارم این لبخندهای بیگاه واین بعضیهارا....

سلام خانومی ممنون که به من سر زدی


مریم
ساعت0:37---18 دی 1390
سسسسسلام مینا گلم خوبی
خییییییییییلی دوست دارم عزیزم وب خوبی داری به ما هم سری بزن مینا گلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 12 دی 1385برچسب:چقدر قلبت زیباست ♥ تقدیم به عشقم ♥,شعر عاشقانه,,ساعت 1:31بدست مینا| |

Design By : ashkii341